torsdag 15 maj 2008

Ursäkt

Jag ber om ursäkt för att bloggandet har varit obefintligt senaste tiden. Det har hänt mycket och det har hänt ingenting. Det finns saker att skriva om, men tiden har disponerats annorlunda. Ett halvt halvår har gått ruskigt snabbt, och det kommer troligen fortsätta i samma anda. Tiden har en tendens att inte sakta in. Varför ter sig tiden opåverkad av luftmotstånd? Hur som helst ska jag försöka komma igång med en andra andning vad gäller det elektroniska ordflödet. De uppskattande kommentarer som jag har fått har givit en inre önskan till nytändning. Jag tycker ju själv att det är roligt att ha, så det är inte för att vara snäll. Jag är en egoist. Men så, förhoppningsvis lossnar formuleringsmaskineriet igen och orddiarrén kan återigen sprida sitt välbehag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey, du behöver inte be om ursäkt - klart du bara ska blogga för din egen skull och när du har lust! Men väldigt skoj att du är tillbaka :-)

Anonym sa...

Undrade just när du skulle göra come back ;) Har saknat dig!