lördag 1 mars 2008

I'd like to know what $0.40 milkshake tastes like

I måndags var det rätt tungt på jobbet. Jag hade inte med mig något vatten, och kranvattnet ska man ju helst att undvika. Så jag gjorde en brottarbantning den dagen, dvs torkades ut. I tisdags var jag på hotellets fitness center. De har den goda smaken att lägga centret på översta våningen. Gillas. Och en takpool är ju inte fel. På gymmet finns det vatten i flaska. Det kan vara bra att dryga ut de två flaskorna som hotellet sponsrar med. Min sno-vatten-teknik blev välutvecklad och städaren drog vissa slutsatser av antalet flaskor i min papperskorg. Så igår när jag kom hem från jobbet hade jag fått dubbel ranson vatten.

Man kan äta riktigt gott och billigt här. Lunchen på jobbet kostar 5,80 kr och en milkshake får man för 2 kr. Just milkshaken fick mig att tänka på Vincent Vega. Något annat spännande är småbananer som smakar kiwi, såna får man till frukosten.

Inga kommentarer: